Vračilo izdelkov
Smatra se, da je nakup na spletni trgovini briketek.si izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
V kolikor podjetje upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval podjetju, kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.
V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Podjetje o tem nemudoma obvesti kupca.
Odstop od pogodbe - vračilo ali zamenjava blaga
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@briketek.si. Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Rok začne teči en dan po datumu prevzema izdelkov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Izdelke je treba vrniti prodajalcu najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če je kupec že začel uporabljati izdelek, odstop od pogodbe ni mogoč.
Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kjer je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju ob prejetju izdelka. Možnost od odstopa od pogodbe ne velja za prehrambne izdelke in drugo hitro pokvarljivo blago, ki mu je potekel rok trajanja.
Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeto blago vrne po pošti na naslov podjetja HAPPY PETS Eva Matjašič s.p., Rošpoh del 10/d, 200 Maribor.
Pri vsakem vračilu je treba poleg izdelka predložiti tudi ustrezno popolno izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe ter kopijo računa.
Reklamacija in garancija
Vsaka pritožba in reklamacija bo obravnavana skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije glede izdelkov lahko sporočite na naslov HAPPY PETS Eva Matjašič s.p., Rošpoh del 10/d, 2000 Maribor ali na info@briketek.si
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga. Če želite uveljaviti garancijo, lahko to storite na naslov podjetja ali nam pišete na info@briketek.si Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno izpolnjen Obrazec za reklamacijo izdelka, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahteva po odpravi napake ter predloži kopijo računa. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled blaga.
Vrednost kupčevega zahtevka iz naslova reklamiranega blaga ne more biti večja, kot je vrednost kupljenega blaga.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
- Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- Odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Primernost izdelka se preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.
Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave, prevzeti. Kupcu bo izdelek, ki ga je poslal po pošti vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izdelek izroči v hrambo prodajalcu na naslovu HAPPY PETS Eva Matjašič s.p.. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec izdelek proda prek spletne trgovine www.briketek.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost izdelka neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi izdelka, po prodaji pa tudi o doseženi ceni
Obrazec za Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se nahaja tukaj »